come on and give me some more.

tjenamos!:D

mådde skit igår så orkade ente blogga, men mår mycket bättre idag:)!

igår: typ vaknade 8 som jag brukar när jag jobbar, gick upp & fixade mej. började sen jobba 9. fick min lön idag!:d slutade 4 och åkte och handlade med mamma :) kom hem och satte mej vid datan som vanligt., men mådde skit efter ett tag så åt bara sen gick jag och la mej, alvedonen hjälpte ente iheller -.-'

idag: vaknade typ vid 11, gick upp och åt hamburgare te frukost, mådde sjukt mycket bättre idag. var duktig och städade lite (a). sen beställde jag nya kläder idag, behövdes :)! sen kom carro in en stund men sen stack hon hem igen. så nu bilr det packa & sånt sen ska jag in te julia och sova där med maja&hon och kanske carro också :). ska leve livet.., mohaha! (a). bloggar kanske lite senare innan jag sticker.

kyss&smek!




söta nikita när hon äter baguett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!