dålig uppdatering.., jag vet.

ledsen för jag ente blockat på typ ett tag.., men orkar ente skit trött och massa sånt och livet flyter på. veckan har väl varit rätt chill kivik i tisdes med malin., träffade sebbe och lite sånt. sen onsdes kom tjejerna och vi hade de väl rätt nice. torsdes röjde upp en massa och sova eftersom jag ente gjorde de på natten. sen igår var jag i kivik hos dennis, sen idag ska jag te daniella vid 4 och sånt skit? och skola på tosdag och orkar verkligen ente men ja får se vad som händer det kanske är bra... bloggade mest nu bara för malin ville det men får se om jag orkar blogga lite mer än jag gör.., haha (a). men det var väl typ allt`? :)

kyss&smek!



oredigerad.., men sameshit :).


Kommentarer
Postat av: maulin

looveuu bebiis <3!

2010-08-14 @ 14:48:32
URL: http://whothehellknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!