det är ord som är bra.

tjaa :)

kom hem från skolan för typ 20 min sedan, slutade 13.30 (?). rätt chill ändå faktiskt :) haha gjorde något jävla skit i skolan idag om ngn tändsticka som man skulle placera mellan 2 fingrar på två personer så skulle vi typ gå egenom hela skolan med hon och tappade man den fick man typ gå bak 10steg., haha rent sjukt faast rätt coolt ändå ;) sista lektionen var ngn bibliotek stund elr ngt, lyssna om böcker och sånt. men efter det stack jag och nellie och köpte pommes och åt och sen stack vi te bussen och åkte hem :) så nu sitter jag här och äter popcorn & grillkrydda vilket jag älskar (a)  && snart kommer väl min lillsyrra hem också & då ska vi typ städa våra rum elr vad de va mamma sa.., haha. men same shit datan gäller just nu. vet ente vad som händer idag men det ser vi senare :) btw så kommer troligen en header senare idag :)!

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!