grattis maja :d

tjabba,

skolan som vanligt idag.., fick reda på vårt schema. FIFAN VAD DÅLIGT SCHEMAT VAR! skolans värsta schema skulle jag tro? sluta halv 4 istortsätt alla dagar elr i 4dagar .. och längsta rasten 10 min? fifan! && 3 no lektioner samma dag? here gud ! men nog om det. slutade 12.30 typ och stack te rekort och klaga med nellie, amanda & maja. efter det stack jag och nelllie ner på stan och åt lite och sen mötte vi alice, amanda och malin så stack vi te stationer och börja dampa , eldade en tampong gjorde malin?:p och jag och alice hade moskrig och alla bara glodde på oss.., HAHAA (y) sen stack jag hem och så lyckligtvis hade jag glömt nycklarna så kom jag på att mitt fönster var öppet så fick jag kryppa egenom det och ta mej in.. haha ! sen kom pappa hem så stack vi in te stan och fixade min data elr han skulle typ köpa nytt tagentbord så min data blir normal.., fast den måste in på lagning imed att det är en laptop :( men det fixar sej :) så kom hem för 10 min sedan typ :) öch ikväll ska vi ha ngn kräftskifa med mina kusiner som kommer ner över helgen.. så blir nog inget bloggade i kväll men vi får se.

btw , maja fyller år idag, grattis gumman !

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!