min data !

hej alla sötnosar :)!

skolan är ingång igen och det är väl både kul och tråkigt ? kul att äntligen få träffa alla kompisar && att feffe har börjat i ens klass :D fast tråkigt med alla lektioner och sånt fast ska ente ha lektioner på hela nästa vecka också så det är rätt chill :). kom hem efter skolan och typ satte mej vid datan och lite sånt skit. stack ut nu vid 8 eller något och snacka i tele med malin i typ en timme, behövdes.. sen stack jag hem och snacka med hon lite också och nu typ bloggar jag (a). blir skola imorgon med sen drar jag med malin hem efter skolan vilket dennis också gör så ska steka runder med dom imorgon :) sen ska jag te gan'e (stavning) på kvällen sen ut med malin igen & typ dennis?:p sen vetifan vad som mer händer men typ bloggar hos malin imorgon i think om ente annars när jag kommer hem där ifrån.  ha det ! && glömde att säga att min data typ har kraschat så får sitta på pappas sega dator :(

kyss&smek!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!