happyland'

tjenixen alla blogg läsare :)!

jag bloggade ente igår för jag typ var på ett jätte dåligt humör.., tar ente upp varför. && på kvällen när jag blev glad orkade jag ente för då hade jag annat göra (a). men skriver om gårdagen idag istället.

förgår: jag stack te carro som jag skulle, och vi började dampa lite med philip och sånt först, sen stack vi ut & badade i poolen, fifan vad det är gött att bada på kvällen, typ vid 12 elr då någon gång(y). sen stack vi hem te mej för hon skulle sova hos mig och när vi kom hem satte vi oss och kollade på film :). vet ente riktigt vad den heter men rekomenderar ente det direkt xd! sen när vi kollat klart gick vi och la oss typ vid 2-3 elr vad den va.
igår: vaknade upp med älskade carro typ vid 12 eller vad den va :). satte och lite vid datan och sånt & jag spelade min älsklingslåt, HAHA ;)!  sen klädde jag på mej för jag skulle in te stan med mamma så carro fick gå hem :(. sen kom jag hem så satte jag mej först lite vid datan sen gick jag & duschade och sånt, när jag gjort de fortsatte jag med datan te jag ätit och efter det också datan xd. sen stack jag hem te carro vid 10 och vi typ hoppade först och sånt sen bött vi om och badade :). sen satte vi oss med philip och dampade med han , haha man kan ha rätt roligt ändå (a). se stack jag hem och somnade typ vid 2 :).
idag: vaknade först 8 för att telefonen ringde som jag hade i sängen -.-'  trodde fan jag skulle dö ! fast somnade om igen och vaknade typ vid 11 :). gick upp och har fixat te och sånt nu, så sitter här och bloggar och dricker te.., riktigt härligt på morgonen (a). &&idag ska jag typ bara fixa en massa saker för jag & carolin åker te liseberg & ullared idag ! :D:D:D:D:D:D! gillas stark ;) så kommer ente kunna blogga imorgon , men sen får ni bilder och allt när jag bloggat nästa gång :)

 

kyss&smek!
 




bjuder på en sjukt underbar låt som jag älskar (a).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!