ledsen för den dåliga uppdateringen !

cha cha fjortiiiz kompis ;)

haha, göteborg var underbart, även ullared fast vi ente va där så länge :/. i götborg fanns sjukt många lamm, stiliga va dom också ;) gick runder på shopping centret i typ alla affärer och sånt, sjukt ruuuligt med sina fjortiiz kompisar ( carolin sköld, caroline glimberg, martina örn). sjukt jobbigt att åka 6 på mogonen bara , men man kunde sova i bilen vilket var tur för hade bara sovit 3 timmar den natten, HAHA (a). men stack typ te liseberg vid 5 && åkte tåget först, lyckades få upp carro i den (y). sen gled det runder i typ alla karuseler, åkte balder också.. haha fick sitta brevid en dansk. MOHAHAH xd. jag har damp :). sen lyckades carro få in mej i spök huset, haha fifan vad jag skrek... fick typ gå med killar som var 20 år så fick dom ont i öronen som jag skrek skarpt xd tittade typ inget ;p sen åkte jag uppskjutet, haha rätt rolig (a). och åkte alla vatten karusellet exakt jätte många gånger så var helt dyngsur när vi skulle åka hem.. haha. men åkte därifrån vid 10 för dom stängde :(.  sen åkte man hem då och va typ hemma här typ 4 elr vad den va, så blev att gå och lägga sej direkt (a). bilder får ni sen för nu ska jag va jätte social.. ;d   sen dagen igår ska vi ente prata om hur tråkig den va för carolin åkte te sin mamma och jag hade jätte tråkigt hela dagen, :(. fast idag åkte jag te kivik och lämnade mormor och åkte hem sen igen, sen hämtade vi mina kläder som jag beställt :D:D:D:D:D && allt passade, fast hade fått bhn i en förliten storlek:(. fast ente sörja för de, får köpa ny bara, haha (a). sen ikväll skulle de egentligen bli kulla men de blev de ente så blir sitta hemma och grilla och sånt ikväll ist :) funderar på att piffa upp bloggen lite för tråkig :/ aja fixar nog det ikv sen och typ funderar på att ha "dagens" och lite sånt ?:) aja nog om det.., ska bomba bloggen med bilder och massa video klipp och sånt nu ;)

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!