three is the magic number.

tjjjah ;d

skola idag som vanligt då.., fifan vad den suger fast rätt chill idag för slutade 11 && det är najs! tog bussen hem te mej med malin && vi började ju dampa direkt ;) sen kom vi hem och kokade makaroner och jag äger på att göra det smakar bara salt (a) sen typ stack jag och malin ut och fotade lite så det kommer bilder sedan och dom är över fina så mobba ente (a)? sen vid typ halv 3 kom carro med och då bakade jag och malin chokladbullar (negerbullar) för ente er som fattade ;d && vi orkade ente göra bullarna så satt och krängde bara degen ;) så ska snart gå och städa undan efter det för har ente orkat göra det än ;d sen åkte malin hem vid typ 3 eller vad den va och nu sitter jag och carro här och muppar och jag ska typ in te stan vid 6 för ska åka och grilla i bäckan ikväll, bög på det för vill ente! aja ni får bilderna sen ikväll så ni får ha det ;)

kyss&smek!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!