va du är snäll & söt, wowowowow.

cha cha , fridabooi här.

min bloggning är ju ente direkt bäst om jag får säga det själv, men det är för min data är i sönder och jag typ bara lånar mammas data då och då. men lovar att bli bättre, elr ska försöka (a). men igår var skolan väl helt okej, ente så mke lektioner och sånt :) idag slutade vi 11.40 vilket är super nice för det är guttet ! tog bussen hem vid 12.20 elr vad den va och kom hem och åt lite för en viss person med namn rebecca hälde grillkrydda över hela min mat så gick ente och äta, hehe. sen har jag väl mest slappat hela dagen skulle fixa lite och packa te spanien (vilket är tidigt jag vet) men liksom bra att ha lite gjort så man slipper tänka på det senare.., ni vet jag är smart (y). duschade min lillsyrra för ngn minut sedan och nu är jag typ lika våt haha. && min familj är ente normal har jag kommit på? && jag tänker eller vill göra om min blogg och typ göra den lite normal känns helt konstig just nu :p men det fixar sej säkert för nu ska jag typ hjälpa mamma att vika lite tvätt och sängkläder och sånt så ni får ha de te jag bloggar nästa gång :)

kyss&smek!



älskar dig gumman,(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!