wanna be my party boy?

schenna ,

stack ut med jonna, carro och min lillsyrra innan idag, ( min lillsyrra, wow typ). hehe (a). men så stack vi hem te jonna efter vi muppat oss här lite och åt glass vilket var skit gott för ente ätit det på länge (a) sen stack vi te hällristningarna och typ tittade för jonna ville det så fotade vi lite så ni får bilderna sen :) sen stack vi ner te ån men så ville ente jag dit så jag stack och hämtade carro ist och lite sånt. sen mötte vi dom igen och vi typ stack och kollade på ett hål elr ngt som finns i järrestad ( intressant jag vet (y)) sen typ kollade dom på några kor? men sen stack alla hem för vi skulle äta och nu sitter jag här och snackar med malin på msn :D ja det är typ så här en dag i järrestad ser ut?  HAHAHAH xd men nu ska jag typ äta lite mer glass så ni får ha det!

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!