WIIIIIH

tjabbatjena ;)

sorry jag ente han blogga igår.., men den tiden jag var hemma på kvällen hade jag kompisar hos mej så hann ente blogga men bloggar nu ist(a). vid typ 1 igår stack jag in te maja och vi typ meest satt och muppade te vi bestämde att vi skulle ut och  gå lite ;d fick äta hos dom && det var tacos , mums (a). sen körde hennes mamma oss hem vid typ 7-halv8. sen kom fanny vid 8 :) så började vi sanera mitt rum (a). && nu är mitt rum jättefint och ska va de ända te på onsdag :D sen typ stack vi ut och fotade lite och sånt ... && jag brände en groda.. moahhahaha! så ni kommer få bilder på de också ja ;)  sen såg vi på porrfilm ( good luck chuck)(a). sen stack vi ut lite igen :) sen somnade vi vid 4 :p fanny stack hem vid  halv 10 i morse och jag maja stack upp vid 12 elr ngt :) sen gjorde vi nutella macka :F och fixade oss och sånt och nu 2 ska vi in te stan och sånt och göra stan osäker ;) men ska dra nu..


kyss&smek!













det.var.några.av.dom.iaf:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!