You think you're cooler than me.

mahah, åkte in te julia igår och sovde över med hon & maja i hennes lekstuga, haha skrek som fan varje gång jag såg en spindel & sprang ut & det var ett antal gången :').  men sen stack vi typ ut vid 1 & luffade runder i STORA simrishamn, riktigt coolt asså för julia ville hem, & sen när vi kommer hem så sitter hennes bror och röker på trappan så såg ente vi att de va han så trodde vi att det va en annan så fick vi skrika lit då också :').  så gick vi in i stugan så snacka vi lite med clemens i telefonen, han & maja tycker jag är porrig... HAHA! men sen satt vi och snacka lite om typ allt mellan himmlen & jorden. sen somnade vi typ vid 3 elr ngt, vakna typ vid 9 eller va den va, sjukt varmt där inne.. fick fan panik! så typ gick up & la mej på studsimatan sen gick vi typ in & åt frukost & lite sånt städare & sånt smått skit ;d. sen följde jag med maja hem vid typ 2 eller vad den va, && hjälpte henne att städa sin gaderob, eller hög med kläder på golvet ;) sen åkte jag hem vid halv 4. sen när jag kom hem åt jag nudlar och sen kom carro så har vi muppat runder i järrestad city :) sen badade vi lite och sånt skit, och ska snart te henne igen. bilderna kommer sen från dagarna :)!

kyss&smek!




If I could write you a song
And make you fall in love,
I would already have you up under my arm.
I used up all my tricks,
I hope that you like this.
But you probably won't,
You think you're cooler than me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!