det vackraste jag vet, är att se dig när du sover'

haha råkade försova mig lite imorse.., eller 20 min.. men det är mke imed att jag bara brukar ha 40-30 min på mej när jag går upp vanligt, haha. men ja skolan idag var väl chill..

svenska - såg någon film? rasken tror jag den hette
fysik - jobbade på inför provet nästa fredag
engelska - skrev berättelse , läxförhör
lunch - någon kycklinggryta,
matte - jobba på bara.
fysik - fick gå på hemvistråd, eftersom att jag typ var den ända i klassen som förstod fysik & malin & frida som egentligen ska göra gå på det,inte förstod något av fysiken så fick jag gå dit, men där fanns bara muppar så va det typ sån pinsam tystnad hela tiden för ingen sa något, va typ bara jag, oskar & johanna som prata alla andra satt helt tysta.. haha. men sen lektion och jobba klart resten.
so - skrev om hinduiska gudar.

men sluta 3, stack ner te torget med amanda & nellie, satt där och muppa med dom andra typ. sen stack vi te bussen och stod där & vänta eftersom vi var lite tidiga.. hahaha men ja :) & nu ska jag göra varmoboy och äta macke och bara nörda mallworld, hehe (a) men hörs senare.

b r b '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!