du är min, bara min!

kvällen igår slutade med bilfärd med pappa te löderup, han var fylletaxi te "ratten" som han kallas, så följde jag med för göra han sällskap 1 på natten, haha sån snäll dotter han har :')  men sen var det sån luciafest eller julfest vad det nu hette, helt okej faktiskt haha , min pepparkaka blev finast av alla :D sen blev det med carro hem , lagade kyckling och makaroner, sketa gott, så hade vi ju så klart aromat till det ;) sen resten av kvällen har vi bara chillat, sen ska hon sova hos mig inatt också, och det gillas satan ;) men skulle bara snabbt uppdatera om min dag!

ciiao'

3 underbara månader med min älskling idag,
älskar din max anton boman (L'



min fina pepparkaka :D hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!