feliz navidad!

pappa kom och väckte mej imorse, miin första tanke " yäy det är julafton, paketer nu på morgonen :D" men nää när vi kommer upp har mamma glömt att vi alltid brukar få ngt på morgonen som syselseter oss till ikväll när vi får dom andra men nää det kommer jag ju inte få iår, blä på det! men har hjälpt pappa fixa julskinkan, ringt till folks och sagt god jul och sånt , har äve fått en del sms med god jul som jag ska svara på snart, haha. men nu ska jag gå och duscha och klä på mig, god jul alla! :)

peace and love!


Kommentarer
Postat av: Abap

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 09:35:06
URL: http://abap.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!