fiiira jul med sean banan, ett gott nytt jul!

vaknade för en stund sedan, och jay vann ju idol igår, han var faktiskt riktigt duktig! :) men idag är det lucia i byn vid halv 4 ska jag sticka dit, så har mamma flätat hela mitt hår i typ 10 fläter, haha. ser förjävligt ut men resultaten kommer bli fint :) men nu ska jag hjälpa pappa städa lite för han frågade om jag kunde hjälpa honom lite så jag ska vara snäll och hjälpa han & sen funderar på vad jag önskar mej eftersom både anton & mina föräldrar är på mej vad jag önskar... & jag har ente en blekaste aning? för har redan världens bästa vänner & pojkavän & en familj som finns där för en! men ja får se vad jag kommer på, haha tips som man kan önska sej? heeelp. me ja nu ska jag fortsätta lyssna på sean banan på högstavolym och börja städa :)

kyss'



sexigt hår.. typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!