för det är bögarnas fel'

haha, satt och nörda "bögarnas fel" med carro igårkväll, stack typ ut vid 12 - 1 någon gång i byn och dampa runder, haha. men somnade vid 3 typ :') sen ska vi nog fråga om inte hon får sova hos mig igen inatt, för det är fett nice :) men skolan idag var väl chill, fick reda på mitt prov i spanskan, provet var indelat i 2 delar, uppsats & själva provet typ. haha fick ig+ på uppsatsen, ett halftpoäng från g -.-' & sen g på själva provet, haha riktigt duktig i spanska ;) höhö men nu sitter jag och äter barnmat ( som anna köpte te mej,) höhö som är så gött (a) sen ska jag äta makaroner med aromat, höhö sån god mat (h) men nu ska jag dra, puss!



erkänn, så härlig låt & den äger ;) (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!