hakuna matata gör att man blir glad'

bussarna var jo naturligtvis inte inställda så var bara att dra sig upp och åka in till skolan, ente för jag egentligen åker buss utan åker bil, men om bussarna är inställda så behöver jag ju ente dra te skolan (a). lyckades även välta ut en hel kopp te på mej i skolan mitt på toget & folk glodde ju? great. men buss hem, så hade ju så klart halva vägen hem blåst igen så gick i snö upp te knäna.. tur jag tog mina knäskor idag.. hahhahaa. haha lärarna säger ju att om föräldrarna vill att man ska hem så får man åka hem , så jag skicka ett sms te mamma vid kl 12 om att hon ska ringa min mentor och säga te hon att jag ska hem , för då kunde jag ta 12.20 bussen men halv 3 ungefär ringer hon ungefär om att pappa har ringt, && alla tidiga bussar hade redan gått & hade bara en lektion kvar, man bara tack typ.. men vägrar gå te skolan imorgon och så är det med det iaf :) men har typ mest chillat seda jag kom hem & kommer fortsätta med det (a). men måste plugga lite engelska nu :)


byyyye'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!