i can see you and me in your eyes '

anton åkte hem för en stund sedan, fick även ut med kvp.. men ja jag lever :) ett flak cider, 4,7 % vol. har även handlats hem till mej, som jag ska ha te nyår (y) älskar min pappa ibland (a). blev hungrig för en stund sedan så åt äggmacka, riktigt gott, och enkelt att göra. bara ta en macka, göra ett hål mitt i den, lägga på stekpannan, kläcka ett ägg i hålet och sen steka den på varje sida, ett tips för dej som gillar ägg ;). men nu ska jag ner på rummet och glo gossip girl, (a)

peace and love!A

 kanske inte ser så gott ut, men tro mig.. det är det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!