i look at you,

hejsan, ledsen för jag inte bloggade mer igår eller bloggat idag.., men igår blev jag sur på mamma så stack in till carro och va där hela kvällen, sen sov jag här också. sen idag har jag även varit inne hos carro hela dagen, hjälpt hon & hennes syrra med lite olika saker med deras rum som dom ska renovera. sen idag kom även lovisa så att alla vi och lite såånt smått så har det mest dampats runder idag, men bloggar kanske senare ikväll, men ja vi får se, för är fortfarande inne hos carro och ska hjälpa henne med att sätta upp en byrå.

peace and love!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vinnaren från dagens blogg finns uppe:D Gå in och se om det blev du! Var gärna med igen, anmäl dig här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment

2010-12-29 @ 19:45:52
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!