i want your love'

carro och jag råkade sova lite längre än vad vi brukar, så blev snabbt upp och sticka te skolan. skolan var ju chill och sånt.. men när vi skulle gå till lucian, så var det en isfläck utanför mittens dörr och där trillade jag ju så klart och slåt huvudet i malins knä som gick bakom mig sen slog jag i ryggen i marken hårt så har ont i ryggen typ.. men ja det är ju sketa kul, höhö men ja jag lever iaf, tyvärr nog :)

mentorstid - snackade om lite små saker.
lucia - roligt när tomtarna sjöng, haha nä men det var fint :)
mentorstid igen - åt lussekatter som var torrare än snus,& drack juice.
svenska - såg raskens och jobbade lite.
spanska - skrev klart om mitt monster & lite sånt.

men ja slutade vid 12.20 så imed bussarna har blivit ändrade så går det ingen buss förän 12.50 men det är bra för då slipper jag springa te bussen, haha :) så stack jag och carro te bussen, så när jag ska gå på bussen och sätta mej så lyckas jag givetvis slå huvudet i den hatthyllan? typiskt mig eller ngt, så ja blev mer huvudvärk.. höhö. men ja bortsätt från alla skador har skola varit chill :) sen har carro och jag nördat mall world tillsammans sen vi kom hem, hihi. ja sen ska ju min mentor ringa te mina föräldrar bara för jag kalla malin för afrikanbarn, humor typ, haha nä men så här gick de te för er som bryr er ;

bullarna vi fick va ju torra som snus så satt vi ju och klaga och massa sånt, så bara sebbe " men tänkt på barnen i afrika" så pekade jag på malin och bara " gör jag ju också, för vi har ett sådant barn i klassen" eller något liknande sa jag, så ja då började alla skratta och anna blev sur på mej (ovanligt typ?) men ja så skulle hon ringa te mina föräldrar men undra vem som skrattar mest, mina förädrar eller dom i klassen.. hmm? 

men ja det var min dag & carro ska troligtvis sova här inatt igen, men ja ni får ha det så hörs vi kanske senare!
ouups, kom precis på att jag har miniprov imorgon i spanska, tror jag får plugga lite :s

ciiao'


glöm inte att jag älskar dig tösen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!