i want your love'

hellusan, igår hann jag inte blogga på kvällen eftersom jag carro sovde hos mig & jag var tvungen att plugga till  prov som jag hade igår, hemkunskap & musik. && hemkunskapet gick faktiskt bra så hoppas på vg iaf, & musik provet var på 11 sidor, man bara wtf? men ja det vet jag att jag kommrt få ig på, för man hade inte fått ngt att plugga på och sånt skit, men ja det får gå som det vill because i don't care :) men maja & fanny hängde med mej hem idag igen,  men vi va inne hos carro hela tiden, sen lucia träning som gick bra :) sen fick jag reda på av mamma att jag ska iväg på utvecklingssamtal nu halv 7, så undrade jag vem jag skulle ha & hon bara " anna ringde så jag antar att du ska ha henne" haha men båda mina mentorer heter anna så får se vem det blir, haha överaskning eller något.. hahhahaha nolife. men nu ska jag göra mej i ordning så ska pappa & jag dra in sen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!