it's something with your makes my heart beat fast'

dagen har bestått av att hjälpa mamma slå in massa julklappar, har även kommit på vad jag ska köpa te anton, tror jag (?) men inte helt säker än (a). haha har även sett vad jag ska få i julklapp av mamma & pappa eller vill säga "familjen" för är man så smart som jag så ser man det och märker det, höhö! ska få ett skit fräckt halsband (h) haha nä men nu är jag själv hemma och steker, blir antagligen sj hemma hela kvällen och det är nice :) sen blir det anton i helgen & det är underabart! älskar det grabben obeskrivligt :) men nu ska jag fortsätta leta efter present te carro, anton & familjen , pappa kom precis hem så blir nog ente ensam ikväll om ente han sticker in te stan te resten av familjen men ja , hörs senare ska börja leta nu!

puss'

btw, beställde hem en ny tröja som jag kan sova i / ha idrott i.
på mej & mysan, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!