no matter what i do, all i think about is you.

orkade faktiskt gå upp lite tidigare imorse, så plattade håret & sminkade mej. haha (y) men skolan idag var onvanligt chill :)

mentorstid - någon film ?
idrott - haha, en av dom roligaste men jobbigaste vi haft.. skulle ta en i famnen och springa över hela rummer och sen bära det över axeln och bära den över rummet.. så blev jag ihop parad med lukas så klart , fast det va bra för han väger nada.. haha :D
spanska - läxförhör, gick faktiskt bra (y) sen skrev vi på våran monster berättelse.
"rast" - sprang ner te österlen gymnasiet med sara och hämtade böcker till hennes syster och liksom stod där mitt bland alla och rota böcker och massa sånt skit i hennes skåp för det fattades saker och sånt.. haha, pinsamt..
matte - jobba på bara.
lunch - åt, sen glömde vi bort tiden och kom typ 5-10 min sent te nästa lektion.. haha
fysik - gick igenom uppgifter, & sånt skit.
so - skrev om gudara, satt kvar lite med maja och skrev klart och sånt.

sen blev det torget med älskling , amanda & nellie :) typ amanda dampa loss som fan på mej och börja snacka om sexualkunskap.. haha. men sen stack jag upp för hämta saker så satt malin & philip där så snacka lite med dom, sen stack jag ner te bussen med älsk, stod där och snacka lite med lina, malin & alice :) sen nu har jag precis ätit. blev inget valla ikv för är sketa trött och orkar inte, så blir hemma se idol finalen och lite sånt smått istället, se en film eller något :) men ja vi hörs senare!

kyss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!