"ok"

dagen idag var helt rolig, eller vad man kan säga.. haha men helt chill :D

elevensval - satt och läste och lite sånt.
håla - satt och drack te och snacka med majsan , hahhaha fick värdens skratt anfall "ok" haha bara jag och majsan som fattar men fifan vad jag skratta & hon lite (a).
träslöjd - han ville inte ha oss där imed att vi redan var klara så 10 min lektion (y)
matte - satt och dampa igenom hela lektionen och kasta stearinljus, haha.
bad  - haha imed att vi bara var så lite så var vi i mellanbassängen och dansade runt "granen"  haha och sjöng jul sånger och sånt, riktigt kul faktiskt!
engelska - kolla film, pratade egenom lektionen typ, hehe :)

sen tog jag bussen hem och har varit me carro hela dagen, och nu ska hon sova hos mig inatt :) riktigt nice att ha henne som granne ;) haha vi klädde ut oss som muslimer och gick runder i byn, snacka om nolife :) men nu ska vi dra ner på mitt rum, men tänkte bara berätta om min dag så nu får ni ha det !

peace and love'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!