there's a place for us

mitt rum är nästan helt klart städat nu! riktigt härligt att inte ha så stökigt rum längre , haha. stör mig fortfarande på att jag inte hittae elkedjan i k-stad för är verkligen i behov av en ny plattång! men får åka in till stan och hitta en där på elkedjan ( har presentkort där liksom). men nu vill jag att carro ska komma hem.. för klarar inte av det här.. måste ha det nu! gash, hoppas hon inte ska sova hos jessica bara.. haha. men ska fortsätta knarka sagoland nu!

peace and love!


hade ttråkigt + webb = damp i webben and fun picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!