trettonde knut, åker julen ut.

helgen har varit riktigt mysig med älskling, även fast han kanske inte gillade gossip girl.. (a)

fredag: skolan, helt okej faktiskt, ( som alltid typ? men ja, haha.) så tvingade johanna mig att spela innebandy, så spelade lite, 4 st som tränade, greeat. haha! men sen stack jag och emelie ner till stationen, så var alla bussar/tåg försenade. så träffade vi marri & norton där nere så satt och snacka med dom, sen tillsut kom deras tåg. så då stack dom och jag satt kvar sj tills jag kom på att pappa kunde köra mej hem.. så kom hem gott om länge. sen när jag kom hem så kom anton också, så hann inte städa mitt rum, hahha! men så såg vi gossip girl, & mös och sånt.

lördag
: upp, ut med kvp. sen på dagen fortsatte vi att se gossip girl, haha som anton inte gillade direkt.. men jag fick som jag ville (a) haha. så skulle egentligen han hem, men han sov här en natt till, så klädde vi julgranen, drack glögg och lite sånt på kvällen, sen gick vi ner på mitt rum och fortsatte glo gossip girl ;) åt även dansk stek, som är sjukt gott och jag älskar (a).

söndag:
vaknade och sånt, gick upp stekte ägg till frukost, mums! men så hade min syrra fått öroninflamation (stavning?) så åkte pappa och hon in te sjukhuset & pappa jobba så har ingen som kunde köra kvp så skiter i det idag tror jag (a). men nu ska jag fortsätta vara social med anton och bara spela klart på mall world, men det är gött (y)

men ni får ha det, så bloggar jag väl antagligen senare idag, om inte jag ska fortsätta se klart gossip girl, sett 4 av 7 skivor, 1070 minuter. höhö kärlek på de!

peace and love!A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!