turen i oturen, typiskt oss.

precis kommit hem från mormor , en helt okej jul väl men ente samma stämning som andra år.. men ja det funkarde. men sen få vägen hem så är vägen s¨å underbart plogad med massa hål i vägarna överallt stora som små.. så kom pappa gietvis rakt i den störta hålan och hela bilen hoppade upp och ner sen bara bilen stannade... & den gick inte att starta igen? så där satt vi på vägen.. precis utanför järrestad. men så hade vi en sån tur så håkan och anette som bor i järrestad körde förbi och stannade och boxerade oss hem , haha som dom säger.. turen i oturen , haha! så jävla typiskt oss också.. för förra året på vintern så blev mamma påkörd av en traktor och hela bilen kvadades? men nu blir det antaglien köpa ny bil eller lämna in den på lagning.. men eftersom vår andra bil också är isönder så har vi ingen bil? men ja det är sånt som händer.. haha. men nu är jag hemma och ska spela kalaha med min lillsyrra som älskar att fuska på det! typ gäller att ha ögonen på henne hela tiden, värsta fuskare.. så lägger hon värsta kommentaren " oj, jag glömde lägga där, eller det måste blivit något fel" sååå dålig hon är! hahahah. men ja ciiiiao!





ja, en liten konstig bild men ungefär min outfit ikväll.
&& nu har min syrra redan börjat spela och hennes bo är helt fullt av kulor & hon har inte stannat en ända gång och alla kulor är snart slut... HAAHAHA, ni fattar vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!