love is all around us'

blev inga fler inlägg igår, eftersom carro kom in och hon & jag stack ut och gick & in och såg film , riktigt bra film faktist, men kommer ente ihåg vad den heter (a). men carro sov hos mig inatt, så har hennes ängel till morfar fixat min data sladd så nu kan jag använda min data igen :D älskar hennes morfar! men slutade 10.40 idag, men var tvungen att se på ett fotbollsmatch så jag, sara och frida stack ner till stan och sånt. efter matchen skulle jag gå och klippa mej, men  orkade inte så jag och carro stack ner och åt julbord på hennes mammas jobb, sketa gott :D men sen stack vi och handla godis och stack sedan till stationen och satt och snacka med frans, haha så härlig alice lillebror är xd och nu är är vi hemma och sitter vid  vars en data och kränger godis. men bloggar senare!

peace and love'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!