when i grow up, i have a lots of things to do ;)

anton kom typ vid 1, men jag var tvungen att duscha så jag hoppade in i duschen och han glodde tv :) sen har vi legat i sängen och glott tv, resten av dagen :) pappa är redan på julbord & mamma åker snart så blir ff ikväll.. fast mina syrror är hemma :( men aja. carro har även kommit in & ska va här ikv & sova här också.. men ja det blir kul :) maha, jag ska även laga mat till oss ikv, & det blir lassange & vitlöksbröd.. sketa gott ;) me love! men ja ska dra nu, hörs troligtvis imorgon nästa gång ;)

ciiiao'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!