when love takes over'

ledsen för det inte blev fler inlägg igår.., men jag städade faktiskt mitt rum (a) sen hjälpte jag pappa bära in pellets från lastbilen, & när jag var klar med allt det var jag trött så la mej och sova (a). men fick faktiskt även mina kläder igår, redigt nice :D & dom passade också (y). men idag kommer honey & sover här också :) så blir kanske ente så mke uppdatateringar idag, så you know :) men ni får bilder på kläderna nu, har även bilder på rummet .. innan & efter men vet ente om jag ska lägga in dom ;) men kanske i ett annat inlägg då , höhöhö.

ciiao'






klänning - vit, svarta mönster
tröja - vit, med mönster på axlarna
"kofta" - vit & svart randig,
byxor - halv lack, tyg?
klackskor - 13 cm klack, läder & venne vad det andra kallas (a)

sen var även en klänning försenad som inte kommit än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!