when we drink, we do it right'

skolan idag var kort, haha men skulle egentligen sluta 15.00 men stack hem vi 12.50 (h)

svenska - såg film, en osynlige.
no - alla i klassrummet höll på att dampa utom jag och sara typ så vi gick ut och skrev om könssjukdomar i soffan, höhö.
engelska - haha alla trodde att det inte skulle vara skola idag så ingen hade gjort läxan, men vi hade vikarie så han förhörde oss ente  (a) men ja såg film och sånt.
lunch - åt och sånt.
matte - fick reda på att alla skulle åka hem så gick in och kolla busstider så tog bussen hem 12.50 och sen satt jag och jobbade matte , sån matte man jobbade med i 1an (h)

haha så fullt, bussen var fullpackad och jätte många skulle in från skolan så alla stod upp typ ,haha. men nellie följde med mig hem för hon kunde ente komma hem, så hon åker antingen hem ikväll eller så sover hon här :) men det är riktigt nice, och nu är carro också här och vi ska äta makaroner och aromat nu, hehe (a). men nu ska jag dra, så ni får ha det te nästan gång ;)

peace and love'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!