You make me smile like the sun

utvecklings samtalet igår gick utmärkt, betygen var jätte bra & det ändra jag kunde ändra på var att inte snacka så mycket på lektionerna och fokusera på det istället, faktiskt rätt nöjd då :)! men var sketa trött igår, så somnade rätt tidigt, hehe (a) men upp te skolan idag,

elevensval : satt & läste & pratade om julavslutningen
håla i 2h : dampade runder med majsan & städade mitt skåp, behövdes..¨
träslöjd : klar med min skål nu, bara göra färdigt rebeccas nu.. höhö
matte : jobbade på bara
idrott : handboll & fotboll, faktiskt riktigt kul för mitt lag ägda på att kötta :)
engelska : satt med maja hos sjuksystern, gick igenom provet.

sen hade mamma lurat mig med att det var konformation, men tur fick jag reda på det innan jag stack dit så åkte hem direkt efter skolan, men fastnade vid datan nu & har nördat mall world på facebook.. det äger! men måste plugga engelska för har 18 glosor till imorgon & den ungefär lika mke i spanska så får göra gloserna där också imed vi har ett "mini prov" på tisdag, så kan man ju ha tränat innan så blir det inte lika mycket att plugga på sen, right? men nu ska jag fortsätta nörda mall world.. måste shoppa nya kläder till dockan ;) 

b r b,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!