ahdu,minnena.kommer.tbx..

hellu!:)

stack.in.te.stan.igår&va.med.malin&gustav..riktigt.kul.!:d
typ.va.mest.hemma.hos.gustav&muppa.oss.HAHAHA(;
sen.drog.jag&malin.hem.vid.typ.8.&käka.kräftor..mums!
sen.satte.vi.oss.&kolla.på.film.typ."it's.a.girl.boy.thing"riktigt.bra!:)
sen.vid.typ.9elr.ngt.kom.gustav.te.oss&typ.fortsatte.kolla.film:)
sen.stack.vi.ut&lite.sånt:)
sen.åkte.han.hem.vid.11&jag&malin.fortsatte.se.filmen.
sen.däckade.hon.i.mitt.knä..så.gullig.hon.är!:d
sen.blev.vi.typ.väckta.vid.8.imorse.för.jag.skulle.jobba&malin.ta.bussen.hem.
haha,fixar.en.massa.smycken&sånt.te.krämamarknaden..
typ.smycken.för.flera.hundra.tusen,!massa.playboy.smycken.xdhaha:)
sen.slutade.jag.vid.6.blev.handla.med.mamma&sånt.
sen.hem&åt..sen.ska.jag.fixa.fler.hål.i.öronen.idag!:D
sen.hade.jag.fått.i.näsan.om.jag.velat..haha,fast.ville.ente(a)
men.nu.ska.jag.kränga.chips&dricka.cider.&&bara.tänka...

kyss&smek!




Kommentarer
Postat av: maulin

hahah, söt dubbelhaka på mig & riktigt mysigt när vi satt ute och snacka älska! ♥

2010-07-26 @ 22:48:33
URL: http://whothehellknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!