beautiful monster'

tjaooh!

vaknade imorse vid 7 att min syrra kommer ner på rummet, skulle jobba klockan 8 så var tvungen att gå upp. inte morgon pigg kan jag lova -.-' haha, men blev typ äta frukost sen åkte jag in te jobbet && typ började fixa en massa saker, typ började sätta ut saker te marknaden (sålde saker för sjögrens på marknaden). så fick stå där från 10 te 6 typ xd fast hade ju lite rast också :) haha fifan vad kul det va för typ det regnade så samlades vatten i presseningen så tog vinden tag i  den så flög allting ner på en tant.. HAHAHHA! sen skulle min syrra tömma en gång så råkade hon typ ta ut de över en man..HAHHAHAHHA! men sen åkte jag hem vid typ halv 7, så  fort jag kom hem åt jag sen stack jag ut med jonna&carro :) haha så ville dom fånga grodor &jag  som är livrädd för dom?! det gick ju som det gick..haha(a). men stack typ hem vid 11 så  blir det datan te jag ska sova nu.., ska jobba imorgon med. dock ente lika tidigt men ändå tidigt (a) men det var typ allt (:

kyss&smek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!