fly away..

tjena..

mådde skit igår... så gick & la mej i sängen & typ bara låg & tänkte en massa.
blev typ väckt vid 11 idag, sjukt trött men pallade mej upp ändå för skulle typ jobba eller något?
men sen tyckte mamma att man kunde köra in sakerna till jobbet så slapp jag göra det && det är ju super!:)
&& imorgon ska jag börja jobba 8, så ska stå && sälja för sjögrens på krämamarknaden, tråkigt...
men får ju pengar så då gör det ente så mycket.., haha pengar är allt i livet..pengar för en lycklig.
men typ hoppas att jag hittar på något roligt idag för har skit  tråkigt och allt är upp&ner behöver något annat att tänka på...
carro frågade om jag ville med till  stranden men det kunde jag ju ente så klart -.-'
aja , har inte så mycket mer att säga.., så bloggar mer  senare!:)

kyss&smek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!