natteravn..'

tjjenixen :)

vaknade typ vid 8 imorse av att mamma ringde som en dåre på min mobil..haha. men fick typ gå upp & fixa mej sen åkte jag in te jobbet, rätt chill dag idag för gick typ rätt mke på stan med carro&jonna (a). men vid 4 fick jag typ jobba te 6 hela tiden, jobbigt. plockade in allt & sånt sen åkte jag hem  och satte mej vid datan (a). när jag hade ätit & lite sånt skit stack  jag ut mej  carro&carro och vi typ gick hela näckebo rundan som typ e 3,4 km?xd sen typ satt vi ute & snacka med marcus i tele när vi kom hem, haha sån damp han fick! sen stack carro&carro hem vid typ 11, och jag ska snart gå och lägga mig för ska jobba imorgon. fast kan typ knappt sova som jag är täppt i näsan, svårt att andas, sjukt  jobbigt! äsch får hoppas  det går över snart :)

kyss&smek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!