träffa.gustav&malin.imorgon!:d

carro.sovde.hos.mig.inatt.kollade..på.marley.and.me..riktigt.bra!:)'
sen.somnade.hon.så.satt.jag.vaken.lite.vid.datan...
somnade.sen.vid.typ.halv.4.eller.ngt.
gick.upp.10typ.för.skulle.sälja.kvällsposte..ente.kul!
regande.ju!D:
fast.kom.hem&va.med.carro.igen,åt&sånt.skit.
HAHAH,sen.städade.vi.hennes.rum.,sjukt.rent.fixade.gaderoben&sånt.x)
kände.mig.riktigt.duktig!:')
sen.stack.vi.hem.te.mej&lite.sånt.
sen.gick.hon.hemoch.jag.sitter.här.sj.nu.med.högmusik&bara.tänker.
riktigt.härligt,fast.ändå.ente.men.orkar.ente.skriva.mer.nu.

kyss&smek!


det som inte dödar mig , gör mig bara starkare..



eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!