älskar.jossse.min.bigsis!(L'

vaknade.typ.halv10.idag,av.att.my.ligger&drar.mig.i.håret,
&&,slutade.gjorde.hon.inte.heller..(suck)
men.upp.åt.frukost.ny.köpta.bullar,mums!
&&.för.att.er.som.inte.vet.de.säljer.jag.kvp-.-'
så.blev.ut.med.den,sen.typ.besämde.jag&josse
att.hon,skulle.komma,men.så.fick.ente.hon,av,sin.mamma.sen:(
så.blev,typ.datan.sen.ringde.carro.&frågade.om.jag.ville.ut.med.hon&desse.
och,de.ville.jag,så.stack.ut.med.dom&dampade.runder...
HAHAHAHAAAHHA,lite.kul.hade,vi,iaf....."aah,får.orgasm!":F
sen.blev.det.typ.in.&&nu.datan.resten.av.kvällen.tror.jah:D
imorgon.kommer.mina.nästkusiner,men.sån.tur,e.kommer.carro&sover.hos.mej:D
men,funderar.på.att.färga.tillbaka.mitt.gamla.hår!
för.saknar.det.sjukt!:(
kommer.bild.sen.så.ni.kan.kommentera.vad.ni.tycker!:)
äsch,det,var.nog.allt!

kyss&smek

Kommentarer
Postat av: josse.

älskar dej sjukt mkt me lilsis (LL)

2010-05-14 @ 10:38:46
URL: http://backtozeroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!