damn!

igår.sovde.ju.jag&carro.
först.när.hon.kom,satt.vi.typ.bara.vid.datan&sånt.
sen.på.kvällen.åt.vi.lite&sånt.
sen.stack.vi.ut.te.en.fest.som.va.typ.i.byn:p
fick.gratis.glass(y':F
men.ja.va.där.te.typ.11.elr.ngt?
hem&tittade.på.film.sen.somnade.jag.mitt.i.filmen..
hahaha,varför,ente.förvånad?x)
men.ja.vaknade.upp.brevid.carro.imorse.
sen.åkte.hon.hem.vid.typ.12.elr.ngt?:p
sen.va.jag.med.carro.bjälkengrenx)
bakade.muffins,mums!
sen.in.te.stan.vid.halv.7&år.pizza.med.tjejerna.
sen.på.bussen.hem,träffade.jag.julija.,saknar.dig.som.fan!
sen.hem.nu&datan.resten.av.kvällen.blir.nog.en.film.sen
ahah,trodde.jag.skulle.dö.idag,fyfan.vad.skabbigt.x)

kyss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!