förlåt för jag inte skrev igår!

skrev ente igår så skriver nu ist :)

igår ; skola först, no var inställd för oss så slutade 2.
&& var faktiskt med på badet idag, lite stolt faktiskt (a'
sen ner te stan med josse&solade lite innan dansen.
sen stack vi upp te skolan igen & jag stack te dansen vid halv 4.
böt om & sånt.. sen typ "tränade" vi...
slut halv 7 så åkte hem.. pluggade te engelskan & sånt.
sen la jag mig.

idag; skola&sånt.. sjukt varm... la &sola lite innan bilden :D
riktigt härligt väder, hoppas på de hela sommaren! :D
sen stack jag te dansen &åt franskhotdog , mums ! :F
så va de typ genrep idag, ( mini uppvisning) rätt kul :)
fast ente kul att sitta instängd i rummet! -.-'
äsch nu ska vi ente va såna :D x)
slut vid 7, så köpte min syrra hamburagre&pomes te mej :D (a)
åkte hem & duschade & sånt sen nu sitter jag här.
blir väl datan resten av kvällen nu, men har inget mer att skriva...så

kyss&smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!