mellanslag.är.funkar.inte(n'

mellanslag.funkar.inte.så.punkterna.är.ist.för.mellanslag.(y'
och.det.kommer.ni.nog.få.leva.med.i.rätt.många.inlägg!
men.sov.med.fanny.igår(y'
haha.fast.somnade.i.hennes.knä.nr.vi.såg.på.avatar.(a)
vaknade.vid.typ.10.idag..gick.upp.och.åt.frukost.
sen.såg.vi.på.starstruck...sjukt.bra.film,rekomenderas.verkligen.(a)
sen.åkte.fanny.hem.vid.ett.tiden.blev.typ.datan&sånt.
sen,kom.josse.vid.4tiden,vi.typ.började.dampa.som.vanligt(a)
sen.såg.vi.lite.på.avatar.sen.stack.vi.te.ngt.majbål,
här.i.järrestad.där.m&p.var,åt.sen.stack.hem.igen.
sen.fortsatte.hon.se.avatar.medans.jag.spelade.kort.:F
sen.åkte.hon.hem.vid.10tiden.
&&nu.ligger.jag.brevid.min.syrra&my.som.tydligen.ska.sova.här.
så.blir.väl.mysa.lite.med.dom.innan.jag.somnar..:)
&&josse.är.inte.normal...för.er.som.inte.viste.det..;)
finns.på.mobilen.iaf..!:)
bilderna.kommer.nog.imorgon.om.inte.senare.idag..'

kyss&smek

Kommentarer
Postat av: josse.

jag e inte normal

men de e ente frida heller :D

älskar dej mest (LL)

2010-05-13 @ 14:42:27
URL: http://backtozeroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!