all i ever wanted'

dagen idag var chill, eller ja jag och maja har haft utbrott på varandra idag.. som rätt så ofta :) haha fifan vad vi skratta efteråt när vi satt och sa alla orden som vi sagt , hahah så sitter alla andra och härmar oss och massa sånt, aja en rolig dag i skolan ;) hade även bad idag , jag & sara fick beröm för vi var bäst på att livrädd utan livboj och boxera :D saknar simningen, buhuhu :'( men konfa sen, julias mamma körde oss ner så vi slapp gå, fett nice ;) mamma hämta mej & carro & åkte hem, åt sen stack carro och jag ut och hade snöbollskrig.. fast jag hatar snöö... för fifan vad snö är äckligt! har även hittat 2 par vinterskor som jag ska köpa & lite sånt smått :) borde även plugga te provet imorgon, sexualkunskap.. yääääy, sketa kul ju HAHA.  men sitter här och dricket te & glor på tv, ngn dödar film, niiice (y). vet ente om jag skulle ringa älskling, men hörs kanske senare igen :)

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!