alla vill till himlen, men få vill ju dö'

lång dag i skolan idag, & tråkiga lektioner.. eller spanskan och matten var tråkiga. fick värsta utbrott på spanskan på cecilia hon kalla mej gnällspik , tråkmåns & att jag yrade i nattmössan. helt sjuk kärring. en häxa som hon borde brännas på bål! sen har jag varit sur resten av dagen för det.. mahaha långsint (a). fanny hängde med mej hem så såg vi lite på pledge this, råkade somna igår te filmen (a). sen drog hon och jag te lucia träningen.., va lucia förra året så blir inte det i år vilket är tråkigt men alltid lika kul att vara med så är med ändå :D men nu fixar mamma mat , så blir äta sen kanske jag lägger in en text om filmen? kanske kan göra bloggen roligare så ha  det! :) haha kollade unikum & jag hade faktiskt godkänt i spanska, mahhaa hoppas det varar (a) men hörs senare.

ciiao

 
hitta en söt bild på majsan & mysan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!