can i be the one?

har varit ute om en runda med kakor nu , känner mej riktigt duktig men orkar ärligt talat ente.  i sexan var det mer sprut i en.. sålde 52 burkar, i år? 30 maybe. haha snacka skillnad men ja bara lyfta häcken och börja arbeta! när jag orkar.. särling trött är jag också. sen säljer min lillsyrra saker för wwf - panda saker så vill hon att jag ska med hon ut för hon vill ente sj -.-' snacka om liv jag har! men ska dra nu så jag slipper jobba enu mer sen för ju snabbare jag gör det, destu mindra måste jag göra det.. mohahaha.

brb bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!