de flesta har en bild på sin idol,jag har en spegel'

carro och jag är såna porrisar så vi bada tsm i hennes badkar, släkt i taket och massa värmeljus. riktigt skönt & härligt.. så bestämde hon och jag att vi skulle göra det när vi fått upp vårt jacuzzi hemme hos mej, mahah hon & jag är helt enkelt bääääääst (h). har även lovat älskling att jag ska se harry potter med han , och det är allvarligt talat nog en av dom sämsta filmerna jag sett någonsin , men han sa att han skulle se twilight med mej om jag såg harry potter med han, haha man kan ju alltid sova i hans knä.. (a). skola imorgon och det suger, men slutar 12.20 så det är rätt chill ändå, så blire carro efter skolan.. som vanligt :D haha. men ska dra nu.

ciiiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!