don't drink and drive, when you can smoke and fly'

sån typ korkad idrottsdag idag i skolan, valde dans så var rätt kul :) dansade typ 2 timmar sedan hade vi rast till 1, då vi skulle ut och gå i  1 timme... fick värsta spratt på lärna för vem vill ut i det här vädret? ente jag iaf! sen fick dom i söder åka hem & slapp ut och gå? men det fick ju så klart ente vi för lärarna fick ente låta oss sluta & rektorn sa att dom andra lärarna i söder hade gjort fel så därför fick vi inte sluta :s äckliga fitt skola, men ja. var duktig & gick ut så fick jätte mycket beröm av ulla sen att jag varit jätte duktig & en ängel & en massa sånt beröm.. haha (a) men hade svenska med henne, sen stack jag, fanny & majsan ner te bussen med anton & jag mullade han 2 gånger & han ska ente göra något tillbaka för jag är underbar säger han, hahaha som jag älskar den killen :)! sen höll jag, fanny & maja på med philip på bussen så satt det ngn random kille och skratta åt oss xd men ja, sen var det lucia & det gick faktiskt jätte bra idag :) en ja ska dra nu så ni får ha det , om jag ente bloggar igen.

puss :D




Kommentarer
Postat av: Tarjeiruth

really good site!!

2012-07-09 @ 13:15:18
URL: http://tarjeiruth.bloghy.com
Postat av: Tarjeiruth

really good site!!

2012-07-09 @ 13:15:29
URL: http://tarjeiruth.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!