höhöhööh, jag heter nicolas'

låg där helt underbart på soffan hos carro & glodde tv & hade datan i knäet, så bara den tönten kommer och stänger av den och vill att jag ska se skräckis med henne, men det ville ju ente jag för gillar ente skräckisar.. ;$ men sen hon bara " det är en wallander film" så höll jag på att dö av flabb.. men ja så såg film med henne, tjuven tror jag det var (a) sen har carro  lyckats övertala mej så ska väl ut med henne sen. men vet inte om jag åker pulka, hittar kanske på ngt annat ist ;p sitter här med pyjamas på mej som jag haft hela dagen & sitter fortfarande och asgarvar åt det innan idag, kan ente sluta :( kommer skratta ihjäl mej snart, men får försöka sluta :') men ska typ klä på mej yterkläder och sånt så jag kan gå ut så vi hörs senare :)


kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!