i wanna rock right now'

mina skor har äntligen kommit, *happyface* && passade gjorde dom också :D hoppas bara att mina kläder & sånt kommer snart också! men får typ damp på datan för att högtalarna går inte att koppla in någon stans så kan inte lyssna på musik -.-' lagom segt..  haha. men ska typ göra en kopp te och be för morgondagen att bussarna blir inställda, haha troende jag lät helt plötsligt.. men vill verkligen inte till skolan imorgon :o haha, taggad inför valla är jag som fan också xd men hörs kanske senare :)

puss


kommer bilder senare, för får inga bra bilder & sen fuckar det att ladda upp :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!