jag ska fånga en ängel

igår kväll var kvällen så tråkigt det bara gick att va te jag tröttnade på de skitet och stack te carro :D haha vi klädde ut oss te muslimer och gick runder i byn och hälsade på folk.. vi fick rätt många blickar... haha nu vet jag hur dom känner sej för lasermanen, så kände jag och carro för alla igår HAHA. men sen stack hon jag coh ellen in och såg dirty dancing &lejonkungen,eller vad ffilmerna nu heter ;d men hem vid 2 & sova sen vaknade jag vid 11 typ , ut om en runda. sen åkte mamma & jag in och handlade lite mat te ikväll och lite sånt :) sen när vi kom hem packade jag upp det & tömde diskmaskinen  , sen stekte jag ägg te frukost som jag ätit nu. riktigt duktig idag känns det som! även fått ut några kakor, det bara flyter på. men nu ska jag dra in te carro och alme och leka muslimer igen så hörs senare!

see you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!